LOGO NU ESTE BRAND.

iunie 29, 2020
poza-articol-logo-brand-si-branding
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Diferenta dintre logo, brand si branding

Cand detii o afacere informatia este vitala!

Logo nu este Brand, niciodata sa nu spui logo = brand.

Am auzit de multe ori expresiile: “Vrem un logo de brand” sau “Vrem un brand misto” cand de fapt, in realitate vor doar creare de logo. Stim ca este destul de dificil sa asimilezi sau sa stii tot ce ai nevoie, dar asigura-te ca acoperi infomatiile de baza ale unui business, pentru ca asta iti poate influenta pozitiv evolutia.

Ce este un brand?

Daca am cauta o definiție a conceptului de brand, am afirma ca brandul este designul, simbolul sau identitatea oferite unui produs sau unui serviciu cu scopul de a-l diferenția de produsele ori serviciile concurenților.

Brandurile sunt acele resurse intangibile care trebuie dezvoltate zi de zi și menținute cu mare grija. Caracteristicile unui brand sunt: reputația, încrederea și recunoașterea în rândul clienților.

Ce este un logo?

Termenul de logo design, a fost imprumutat din limba engleza. Un logo este o imagine simbolica care reprezinta o firma, o entitate, o tara, un grup, etc. El poate fi un simbol grafic sau text, de orice forma si culoare, denumit uneori si sigla.

Logo-ul este cel mai important instrument al identita?ii vizuale. Orice afacere, indiferent de dimensiunea sa, trebuie sa aiba un logo care sa o defineasca.

Ce este identitatea vizuala?

Ce este de fapt? Un sistem de elemente precum: logo, slogan, logo design prin culori, font, simbol, îmbracaminte (halate, uniforme), documente personalizate (hârtia pe care se scrie, mape, pixuri, foi cu antet), newsletter, vechicule, cladiri si alte elemente vizuale care au ca rol principal recunoasterea unei organizatii sau a unui brand si reprezinta totodata o parte esentiala a strategiei de comunicare. Identitatea vizuala poate transmite foarte multe într-un timp foarte scurt motiv pentru care trebuie sa îi acordam atentie maxima.

Identitatea vizuala, aplicata corect, este cea care pozitioneaza pe piata o organizatie sau un brand si îl diferentiaza de altele, castiga credibilitatea publicului, exprima seriozitate si reuseste sa ramâna în mintea consumatorului.