Oferim 3 tipuri de servicii: bun, ieftin și rapid.
Bun și ieftin nu este rapid. | Ieftin și rapid nu este bun. | Rapid și bun nu este ieftin.
Marketingul online este metoda prin care folosim canalele bazate pe web pentru a răspândi un mesaj despre marca, produsele sau serviciile unei companii către potențialii clienți. Metodele și tehnicile utilizate pentru marketingul online includ e-mail, social media, publicitate afișată, optimizare motor de căutare, Google AdWords și multe altele. Obiectivul marketingului este de a ajunge la potențiali clienți prin canalele unde își petrec timpul citind, căutând, cumpărând și socializând online.
Marketingul online include o gamă mai largă de elemente de marketing decât cel tradițional pentru afaceri datorită canalelor suplimentare și a mecanismelor de marketing disponibile pe internet.
Marketingul online poate oferi beneficii precum:
Unul dintre cele mai importante avantaje este faptul că afacerea poate trece ușor granițele țării și se poate transforma rapid, de la o afacere locală, la una națională și chiar globală. Astfel, poți ajunge la o audiență mult mai mare, cu costuri reduse.
Într-o mică comparație cu marketingul tradițional, tot ceea ce ține de marketing online se poate măsura, astfel rezultatele pot fi urmărite foarte ușor. Se poate observa ceea ce nu funcționează la o campanie, pentru a face modificările corespunzătoare, astfel încât rezultatele să fie cele dorite.
De asemenea, comparativ cu metodele tradiționale de publicitate (ziar, tv, radio), o reclamă în mediul online are costuri reduse. Puteți ajunge ușor la mai mulți clienți în același timp, printr-un simplu click. De exemplu, rețelele de socializare pot fi o soluție ideală pentru a promova afacerea, fiindcă poți targeta foarte bine audiența, de exemplu în cazul unei campanii.
Să nu uităm de accesibilitate, care reprezintă un mare avantaj a marketingului online. Consumatorii se pot bucura de o experiență de cumpărare ușoară, confortabilă, fără a depune efort, singura condiție fiind accesul la internet.
Dacă optați pentru servicii de optimizare SEO, afacerea are numai de câștigat, pe termen lung. Pagina web a afacerii poate să fie în topul rezultatelor Google, ceea ce înseamnă că aceasta va deveni mult mai vizibilă, va crește considerabil traficul pe site și totodată, vor crește și vânzările.
Comercializarea în mediul online se poate desfășura timp de 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, iar tranzacțiile în mediul online, vă pot ajuta să realizați o bază de date a clienților. Astfel, puteți analiza profilul consumatorului, din mai multe puncte de vedere (interese, obiceiuri, demografie etc.).
Prezența în online a afacerii, poate să faciliteze comunicarea cu clienții, care este de fapt un aspect extrem de important într-un business. Trebuie să fii la curent cu nevoile clienților, pentru a-i fideliza. Cunoscând foarte bine clienții, vei putea loializa brandul.
Pentru ca ideea ta sa corespunda cu solutiile vizuale create de grafician, este necesar sa iti faci “temele de acasa”. Este important sa vii pregatit cu un punct de vedere, pentru ca rezultatul final sa fie pe masura asteptarilor.
Este persoana de care ai nevoie cand doresti sa iti imbunatatesti imaginea firmei, sa te diferentiezi de concurenta, si nu numai. Benefic este sa apelezi la un grafician atunci cand iti deschizi o firma si ai nevoie de branding sau materiale publicitare pentru semnalizarea spatiului. Este persoana care va crea vizualul grafic si va materializa viziunea ta asupra promovarii bradu-lui, cat si stabilirea elementelor de identitate.
Fie ca ai deja o firma si vrei sa implementezi o campanie de promovare, fie ca îti înfiintezi una si ai nevoie elemente de identificare, cum sunt logo-ul si marca, una dintre solutiile salvatoare este apelarea la un grafician.
Daca ai îndoieli cu privire la ceea ce vrei, cu siguranta graficianul te va ajuta în acest sens oferindu-ti solutii. Daca vei sta pe capul lui spunându-i: “Un pic mai sus”, “Nu îmi place asa, un pic mai jos”, “Nu îmi place imaginea asta”, “Nu, clar nu îmi place”, cu siguranta nu va reactiona placut si nu va iesi nimic bun. Asadar, înarmeaza-te cu rabdare si fii sigur pe ceea ce vrei, iar daca nu esti sigur fii deschis în privinta solutiilor pe care si le va oferi graficianul!
Publicitatea în aer liber sau în afara casei include orice tip de marketing realizat în aer liber pentru a atrage atenția oamenilor. Cel mai popular format este publicitatea pe panou publicitar, dar există o serie de alte opțiuni, multe dintre ele având acum componente digitale.
Desigur, nuanțele publicității în aer liber extind definiția acestui format pentru a include o mulțime de lucruri pe care poate nu le-ai luat niciodată în considerare.
Există multe răspunsuri la această întrebare.
Ne petrecem o mare parte din viața noastră în afara caselor noastre. Agențiile de publicitate luptă din ce în ce mai mult pentru a ieși în evidență în mijlocul inundării cu anunțuri pe dispozitivele digitale si au nevoie de un mediu mai puțin aglomerat pentru a-și transmite mesajul.
Fie că vorbim despre panotaj sau signalistică, decorări auto sau vitrine, textile sau papetărie personalizate, imaginea contează.
Un logo este o marcă grafică, emblemă sau simbol utilizat pentru a ajuta și a promova identificarea și recunoașterea de către public. Poate avea un design abstract sau figurativ sau poate fi doar numele brandului pe care îl reprezintă.
Era actuală a designului de logo a început în anii 1870 cu primul logo abstract, triunghiul roșu Bass. Începând cu 2014, multe corporații, produse, mărci, servicii, agenții și alte entități folosesc o ideogramă (semn, pictogramă) sau o emblemă (simbol) sau o combinație de semn și emblemă ca logo. Drept urmare, doar câteva dintre miile de ideograme în circulație sunt recunoscute fără nume. Un logo eficient poate consta atât dintr-o ideogramă, cât și din numele companiei (logotip) pentru a sublinia numele peste grafic și a utiliza un design unic prin utilizarea literelor, culorilor și a elementelor grafice suplimentare.
Întrucât un logo este entitatea vizuală care semnifică o organizație, designul logo-ului este un domeniu important al designului grafic. Un logo este elementul central al unui sistem complex de identificare care trebuie extins funcțional la toate comunicările unei organizații. Prin urmare, designul logo-urilor și încorporarea lor într-un sistem de identitate vizuală este unul dintre cele mai dificile și importante domenii ale designului grafic. Logo-urile se încadrează în trei clasificări (care pot fi combinate). Ideografiile, precum Chase Bank, sunt forme complet abstracte; pictografiile sunt modele iconice, reprezentative; logotipurile (sau semnele de cuvinte) prezintă numele sau inițialele companiei. Deoarece logo-urile sunt destinate să reprezinte mărcile sau identitățile corporative ale companiilor și să favorizeze recunoașterea imediată a clienților lor, este contraproductiv să reproiecteze logo-urile frecvent.
A venit momentul sa faci pasul cel mare si sa iti cresti afacerea cu responsabilitate. Orice afacere necesita o prezenta online optimizata adecvat, bazata pe studii de piata si pe un mesaj concis transmis potentialilor clienti din piata.
Alaturi de noi nu vei avea parte de un simplu site de prezentare sau magazin online, alaturi de noi vei primi consultanta si servicii conexe profesionale prin intermediul carora sa performezi si sa devii un punct de reper in domeniul in care activezi. Iti doresti sa ai parte de cele mai noi tehnologii in materie de web design dar si de strategii eficiente de promovare a afacerii tale?
Hai sa discutam mai multe despre proiectul, strategia si intentiile tale pe viitor!
Iti doresti sa vinzi online si sa beneficiezi de o imagine profesionala, optimizata pentru un anumite flux de clienti? Alege un magazin online dezvoltat de Lorex Design, echipa noastra folosind solutii open-source pentru a avea libertate deplina in ceea ce priveste integrarile de functionalitati, de module sau de design.
Departamentul nostru de web design utilizeaza tehnologii avansate precum Smarty sau Bootstrap pentru a defini un design responsive, atractiv si totodata unic pentru magazinele create, in timp ce echipa de development va integra limbaje de programare moderne, care vor rula pe cele mai noi versiuni de PHP si MySQL pentru a va garanta securitatea datelor si o viteza de incarcare superioara.
Folosind cele mai noi tehnologii ale momentului, va oferim servicii complete de web design. Realizam site-uri de prezentare, portaluri de stiri sau platforme pentru diferite tipuri de afaceri cu design 100% responsive, integrand functionalitati avansate pentru ca utilizatorii de se bucure de o experienta unica indiferent de dispozitivul de pe care navigheaza.
Fie ca va doriti un site de prezentare simplu, fie ca aveti nevoie de o platforma personalizata pornind de la un CMS, fie ca sunteti in cautarea unei agentii care sa va ofere un proces de development elaborat, cu un design personalizat, Lorex Design este mai mult decat un prestator de servicii, este partenerul de incredere pentru un drum lung, plin de provocari si de realizari.
Lorex Media este despre simplitate, strategie, funcționalitate, dialog cu clienții și muncă asiduă pentru a crea un design puternic, de durată și remarcabil, o marcă, un mesaj sau o campanie. Simplu și personal.